Monday, June 29, 2009

28 june 2009

uh. agknye la 1 hari tuh agk yg memenatkan.
ye la banyak program yg xdirancang trjdi.
hahah, mane x nyer, shari merayap x tentu pasai
stat brjlan kol 11. destinasinya ialah Cyber Express(cc ni bes woh!)
lepak ngan zamir men far cry n battlefiend heroes.tp yg xleh than battlefiend heroes la. ye la, bru men, mane nk xpetnyer. hahha kne buli je panjang. mane x nyer, men commando skill yg hiding jek. pastuh backstab org. hahah weapon dy rifle saje
huhu. game dy hampir same mcm team fortress 2 dimana grafik dy jnis cartoon.

kat cni ade mini game dy
http://www.battlefield-heroes.com/files/HeroesGame_2.html

then kol 2 aku gerak g parade. aslnye nk g cri kje, but adik angkat ajak jalan2, ape lg, jgn dilepaskan. hek3. ;D
dy ade sukaneka pengawas kat ampang superbowl kat parade tuh, tp kne postpone lewat sket, sbb ade kejohanan yg sblm tuh tgh lwn lg. mmg xdpt wat pape la.
aku pun xde kje juz lepak kat c2 je la.
alih2 aku join deme skali men bowling. hahah. bes woh, men free. spe xnk.
heheh








then pas tuh dlam kol 6 aku ngan family g tesco bli brg dapur sket.
sket je la. tp aku gak jdi mangse. kne tolak trolley.
hahah



time nk bayo~

No comments: