Friday, August 7, 2009

oh yeah!

genap seminggu aku x update blog neh. mcm2 xtvt aku sepanjang seminggu neh antaranye!

MOTOCROSS
KURSUS KRS PEGAWAI WARAN PERINGKAT NEGERI


ok, lets start with motocross 1st, diadakan pada last weekend, di sri iskandar. anjuran MCX iaitu team pakcik kuh yg kerek gle. hahah MCX means MotoCross Xpert. mula2 aku jangkakan x brape bes la bende2 ne sume. sbb aku x pernah didedahkan bende2 ni sume. yang aku tau ialah bunyi yg bising daripada motor 2. tp tanggapan aku salah setelah aku melihat sendiri tournament neh. mmg syok dowh. ni ade la beberape pix utk tatapan korang. ;)






tp ni hanya la gambaran. korang bole alaminye sndri. btw, dlam competition neh ade sorg peserta wanita yang mewakili team monster kawasaki(team ni mmg dasat woo... nama sy nur syamira, org panggil mira, dy ambil bahagian dlam motocross junior. tp aku mmg respet kat dy sbb dy mcm pro la bwk, then, dy juara utk motocross junior, beliau mmg hebat! muke pun cun beb. hahahdlam mase yang same gatai la jgk. hahah :D keputusannye, team pakcik aku dpat 2 awards, iaitu dlam veteran motocross, dpat no 2 and cupcross drpd abg sdare aku yg bru training dpat no 3. ok la tuh! hahah

and then about camp 2, diadakan di kem pulares, kat batu gajah, baru lg la kem 2. seramai 190 peserta mengikuti camp neh. masa 3 - 6 ogos 2009, n ade 5 org helpers trmasuk aku.

ade sket pic utk korang ag







Seramai 7 pelajar lelaki layak naik Pangkat Pegawai Waran 1, 2 orang daripada Kinta Selatan iaitu PW1 Shafiq Musbar Bin Musa dan PW1 Syahrunnaim Bin Salehuddin dari SMK Sultan Yussuf dan 5 pelajar Pegawai Waran 2 iaitu Mohd Syahrul Aswad,Amir Mustaqim,Mohd Hazim, Mohd Syamrin (SYS)dan Hairul Rafie dari SBPI Gopeng.
Pelajar perempuan 3 orang naik Pangkat sebagai PW2 iaituNurul 'Aqilah Abdul Rahman dan Ielya Nur Syakireen Nirizani dari SBPI dan Norul Aqillah Zanuddin dari SMK Seri Teja, Tahniah...

No comments: