Monday, August 10, 2009

demam`s day!

sehubungan dgn tajuk di atas, ingin sy menyatanak bahawa sy demam! tp bukan H1N1 ok. coz suda check tdi. enchek doktor mengesahkan bahawan demam bese saje.. tapi aku kne pegi lagi ke klinik itu esok. tape la. free kot. ahahah. cerita? ape ae. ari ni memang aku maleh gle g kje. maybe sebab demam kot. so, pegi je la kerja! maw duet kje la! ahahha. pagi tdi agak membosankan... nggak ade costumer sume. dok diam tagging aje. oh, lupe. time briefing tdi aku mengelamun ape ntah, sampaikan mr brian panggil pun aku wat dek je. memang malu seyh. tapi apakan daya kan. memang da nasib ku begitu. hahah. then dlam kol 4.30, cikgu dri skola lame aku iaitu cikgu rafizah kot aku da lupe name. saje2 aku serve die. kasi ape yg cikgu nak. sambil2 2 aku wat la loyar2 buruk sket. heheh dam sampai la satu saat neh ;....

cikgu : hmm, kat mane ye pembaris panjang
aku : pembaring panjang? itu die. pembaris T. mmg panjang cikgu.
cikgu : itu nak wat apa... kang aku beli aku dtg sini ketuk kamu je gne pembaris tuh.. ahaha.pembaris yg 30cm 2 la.
then aku tunjuk la. n aku da kasi kat cikgu. tiba2... SIIAUPP!!!! woah.. aku kene tibai la ngan cikgu. mmg x bole belah nye. ahahha

aku :aih cikgu, saya plak yang kene?? ini tidak adil! wuuuu~~
cikgu : abih kamu yang nak sangat merasa, amek la. 9dgn nada yang sinis.)

dats the end of the talk. huhuh. lepas 2 kembali la bosan... sampai balik. wee!



p/s, aku dpat MC esk. ahahah :)

No comments: