Tuesday, November 24, 2009

kembali mengepost!

da lame aku tak posting kat dalam blog ini. kerana sejak kebelakangan ni aku agak sibuk dengan kerja aku yang tak penah sudah di popular. buat pengetahuan anda semua popular jaya jusco di ipoh sedang membuat bookfair di concourt ikc. buku-buku yang ada di situ memang murah giler! ;D

seiringan dengan itu, aku mendapat khabar berita yang gembira apabila aku ditawarkan melanjutkan pelajaran di UITM Seri Iskandar, perak dalam kursus diploma akauntansi.. alhamdulillah dapat jugak aku nak pegi sane. tapi, aku tak pasti la otak aku ni bole digunakan lg atau tidak kerana setahun da tak gune*berkrat da kot* heheh
pada sesiape yang membaca entry ini yang ade masuk skali dengan aku ke UITM, roger-roger la ok? :)

and the third part is.. my lovely brother akan bertunang pada 26/12/2009. sehari sebelum aku masuk UITM(mmg rushing gle la tuh xD)moge2 diorg akan kekal hingga ke akhir hayat.
;D

itu saje la yang dapat aku postkan buat saat ini. lebih banyak lagi akan menyusul.
assalamualaikum.

p/s,,pada yang mengenali aku yg bace blog neh, maaf la da lame ta mcj korg. tade kedit n maleh nk topup. ade pape call la uke.
;D

No comments: