Monday, May 17, 2010

17 mei 2010

maaf ye aku da lame tak posting kat sini. aku tak sempat nak post the latest news of me sebab banyak urusan lain yang aku patut settle. 1st thing, sekarang sku sedang cuti sem 2 bulan. wuu, lame tuh, tapi aku takot ngan result aku yang bakal tiba. sebab... aku tak brape yakin dgn jawapan yg aku buat time final ari tu. please god help me. i dont wanna to repeat next sem..
pastu, suda sedia maklum skarg ni cuti sem, poket aku pun kosongggg. tidak!!! tak bole hang out mcm dlu. but tape la. aku bole luangkan masa ngan lappy aku dgn mendownload movie yg agk latest. hehehe
then lg 1, yg cukup aku tak berkenan, salah seorang KAWAN BAIK aku or nak dikatekan mcm ADIK AKU SENDIRI, dulu beriye, klu aku masuk uitm, aku la org yg die bole harapkan utk luahkan problem. but, ble aku msk je, everything changed. aku pun tak paham dgn die ni. aku ni da la take care kat die sangat2. kekadang aku bole nangis klu ade pape bende jadi kat die. so, skarg ni aku nak lupekan die mcm dlu... nescaye, die akn cari aku blk. tgk la, klu la die ingat aku lg.. ye la, aku ape la ade kn, muke tak ensem, duit takde, tak pandi nak jage ati. tp aku ni pun manusia, udah2. barang yang lame tak usah dikenang. die da tak kaco aku, aku pun TAK AKAN kacau die. full stop. insyaALLAH i`ll delete you from my fb and ms list.

No comments: