Tuesday, June 8, 2010

al-fatihah...

pada malam isnin, 6 jun 2010, semase aku nga berfouming di jiwang.org dan chat dlam facebook, aku dikejutkan dgn berite yg amat mengejutkan iaitu salah 1 kwn aku iaitu arwaharyamah noor farihah bt abdul aziz, telah pulang ke ramatullah. aku mula2 ingatkan joke sebab aku tak tahu menahu arwah sudah telantar di hospital dan baru saje berchating minggu lepas. arwah msk wad sebab demam dan ade bengkak di matanya. kemudian doctor pun membuat sedikit ujian dan xray, suspek beliau mengalami luklemia. pembedahan tlah dibuat namun keputusannya amatlah mengecewakan, kerana arwah semakin lemah selepas pembedahan itu. kemudian doctor pun mengesahkan bahawa arwah mengalami tumor di otak yg amat kritikal pada masa itu. mungkin beliau pun tidak menyangka bahawa penyakit itu sudah kritikal. tepat jam 11.45 malam beliau menghembuskan nafas terakhir di hospital permaisuri bainun, ipoh. jenazah dikebumikan di kampungnya, di temoh, tapah.

alhamdulillah, yang pergi itu tetap pergi, yg hidup harus meneruskan hidup di muka bumi yang nyata ini.

SELAMAT PERGI SAHABAT. KAMI AKAN MERINDUIMU . . .

1 comment:

miss hunn nie said...

AL-FATIHAH... moga2 rohnya dicucuri rahmat :)
terima kasih kerana menulis tentang arwah di blog anda