Tuesday, February 1, 2011




buat sekian lamenyer aku tak mengupdate blog ini . suda pastinya tak ramai yang menunggu kehadiranku disini kan kan ? ahahahha . ye la aku bukan pemes mcm ana rafali pun . cuma insan yang kerdil di muka bumi ini . ahahha . amacam ? puitis tak ayat aku ? ekekekek . sebab sebab kedatangan aku menjajah blog ini adalah . . . .

1, kawan aku yang bernama aina shahira telah membuka blog sendiri dengan jayanya . dan aku telah menjadi 1st follower beliau . ahahah . aina ! bangge la sket ! kembang ponggong pun aku tak kesah . ahahahha

2, ari ni aku pegi wat photoshoot dengan member uitm aku dan modelnyer adalah wardah farhana iaitu budak sekolah aku dulu . gle lame tak jumpe die . hott gile siall diee ! ahahahah

3, aku pun tatao ape reason ketige . lu pikir la sendiri yekk . ahahahah

firstly , hanya untukmu aina !selamat datang ke dunia blog . mampuih p la ang nak letak pa kat sini . sukasukiang ler uke ! aku nak kasi award pun tatao nak kasi award ape . kejap aku search . ni bukan award ye . hanye untuk kau seorang yang ku tak kasihi . ahahahah




suke tak suke tak ? mampuih pi kat ang ! hahahahah


then , pasai photoshoot . gile babeng aku tak g wat photoshoot . ari ni mmg naya aku , bersepah gle noise . ahahahah . tp tape aku akn edit balek gume photoshoooooooop . hahahaha .

antara gamba2 yg aku shoot tadi .(sket je tabole lebey)










itu saje wat malam ni . sampai kite berjumpa lg di abad yang akan datang oke ! ahahhaha

by the way , kite akhiri dengan lagu faizal tahir , selamat malam , gamba beliau saje oke ? ahahahha bye2

1 comment:

aina shahira mohd said...

bodo punye zai....
hahahahhaa....